tirsdag 2. juni 2009

På gamle gress.. =D

Godset-seier etter to perler av Marcus Pedersen som førte til 2-1 over Brann på hjemmebane i går, herlig! Håper dette bare er starten for flere seiere i fremtiden, på tide gitt! Men alikevel, HURRA:D


Er bare 10 dager til jeg flyr til KOS med Veline også, ååå som jeg gleder meg:)! Maria har skravlet i ett sett om hvordan KOS er så nå gleder jeg meg bare enda mer kan du si! Ligger ute i hagen og slikker sol mens jeg hører på godsangene og kjenner at det blir to digge uker! Så var med god motivasjon jeg tilbakela 6.5 km på tredemølle tidligere i ettermiddag:) hehe.. Mamma og Pappa var med på trening også, så er en sprek familie gitt! Nei syden blir digg nå altså, mimrer tilbake til Rhodos i fjor med Charlotte, det var så koselig og morro det:)


Nei nå får jeg nesten tvinge meg selv til drømmeland selv om jeg fins ikke trøtt, merkelig nok når klokka er 03.21, men men.. Får prøve å sove litt så jeg er opplagt til kjøretimene i morgen! Blir litt teori lesing og en hard treningsøkt i morgen også, kjenner jeg gleder meg alt:)!

Syntes det er på sin plass med noen strofer fra godsangen:

Gamle Gress
Kjent over landet, fra kyst til kyst
Ingen slår Godset på Marienlyst
Her er vi best, her er vi best
På Gamle Gress

Nedslitt og forfallen
Men full av sjarme
Fin atmosfære
Du har sjel og varme
Utskjelt og fryktet
Elsket og beryktet


Norge er digg, sommer er digg, sol er digg, god stemmning er digg, og ikke minst DU er digg;)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar