søndag 7. juni 2009

♫♪♫ I`m back- Good times!

Status= Strålende men med stor mangel på søvn etter en travel men kjempe bra helg! =)

Jeg begynte som sagt i "ny" jobb på fredag, i baren på Lauritz Pub, og jeg digga det! Folkene jeg jobber med er kjempe herlige og det er gøy å være på jobb selv om det er mye å lære seg. også er det mye kjentfolk og det er alltid koselig!:) Så fredag jobbet jeg fra 23 og ut natta, sov til halv 12, så en episode Gossip Girl og dro på trening. Ikke en dag uten, nesten!hehe.. Så begynte jeg på jobb kl 19 igjen og jobbet noen timer for å bli enda mer kjent med rutinene og hvordan man lager de forskjellige tingene. Kom meg ikke i seng før rundt halv 3 for hadde litt musikk å ordne (som vanlig), så var det opp igjen og på jobb til kl 10.00 i dag. Så i dag søndag 07. juni leker jeg Dj på Elixia 9 timer i strekk! Blir et lite personalmøte etterpå før jeg endelig kan strekke ut bena på senga og slappe helt av, og lade opp til kjøretimer og trening i morgen!:)

Så som flere allerede har påpekt er jeg på god vei mot min vanlige timeplan med tusen baller i lufta, flere jobber, daglig trening og mye sosial vennetid! hehe.. Men jeg liker det! Etter nesten tre uker med kun trening hver dag og kjøretimer er det deilig å få jobbet litt igjen kjenner jeg! Ser allerede frem til å jobbe tirsdag og onsdag natt fordi jeg liker det rett og slett:)! Så stikk gjerne innom meg på besøk i min nye jobb:)hihi... Begynner i undertøysbutikken når jeg komme hjem fra KOS også, så da vil dagene rulle fortere enn lynet etterhvert!

Går som regel ikke en dag uten at jeg graver litt i musikk verden for å finne noe diggbart, og hos meg står det stort sett alltid musikk på, enten på anlegg eller ipod. Overlever faktisk ikke uten tror jeg... ♫♪♫<3

Her er hvertfall 3 sanger som er verdt å sjekke ut hvis du liker fengende RnB type musikk med moderne/New style preg:)

Mumzy- One more dance


Colby O`Donis- I wanna touch you


Jay Sean ft. Lil Wayne- Down


Låta "Good Times" av Helt Ærlig Gutta er definitivt en låt som kommer til å spilles land og strand rundt i sommer! Norsk sommerstemning som får frem smilet!


Nyt søndagskvelden- Du er digg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar