onsdag 3. juni 2009

Jeg fant, jeg fant

Jeg driver å lager fancy invitasjoner til bursdagen til Pappa, Sara og Frida (Ja de har alle bursdag på samme dag),så da trengte jeg noen bilder såklart. Jeg drev å kikket gjennom en del bilder Pappa har tatt de siste årene da jeg plutselig kom over et bilde fra russetiden min jeg ikke har sett før. Syntes det måtte vises fram, gode minner! "

Her er jentene fra bilen "ABSOLUT BLING BLING- With Company"



Forresten så har jeg gått rundt og smilt i hele dag faktisk(ikke at jeg ikke stort sett gjør det), men med ekstra god grunn i dag. Jeg har vært litt småbekymret for at det ikke skulle ordne seg med jobber for meg i sommer, men så ringte telefonen i dag og jeg har fått jobben i en undertøysbutikk jeg var på intervju for forrige uke=) Men ikke nok med det, jeg hadde en avtale på Lauritz(Pub) i kveld, og dermed ordnet det seg med en del vakter for meg der i sommer også. Morro!!=) Skal på ordentlig opplæring der til helgen så det blir spennende! Så da slipper jeg heldigvis å dø av kjedsomhet, siden jeg nå i kjent Ina stil kan fylle opp dagene mine sakte men sikkert. hehe.. Litt fri er digg, men tre uker blir litt i kjedligste laget. Fått trent så å si hver dag da, og det har jeg tenkt til å fortsette med(bortsett fra i syden:p). Kjenner at ting faller på plass nå, snart lappen i boks, jobb er i boks, skole er i boks, mangler bare leilighet til høsten nå så er ting perfekt(nesten).

Men nå er det køyetid aaaltfor sent som vanlig, men men, Gossip Girl var ekstra spennende i dag( ser på dvd men alikevel).

Sweet dreams!

Husk at hver dag teller, så grip dagen folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar