lørdag 24. januar 2009

Soundtracks

Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
No one else
can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten...

-Utdrag fra Natasha Bedingfield- Unwritten, Soundtrack fra The Hills... Facinerende og inspirerende tekst. Litt hekta om dagen..

Easy listening now a days:
D-Pryde ft. August- Neva eva
Brandy- Right here
Craig David- Insomnia
James Morrison- When the pieces don't fit anymore
Joe Brooks- Strange
The Bravery- Time won't let me go
Kate Voegele- Devil in me

Musikk sier mer enn 1000 ord for min del..

2 kommentarer:

  1. i love the hills!!! vi tar en kveld a ina, med the hills hele natta:) hehe.. lykke til med bloggingen - so far, so good:)

    SvarSlett
  2. Det er jeg helt enig i! Rekker nok ikke før jeg drar men tar det når jeg kommer hjem..The Hills hele natta sesong raid! Jeg har alle sesongen på pcn;)
    Takk for komplimang=)

    SvarSlett