torsdag 29. januar 2009

Capìtulo tres

Only 4 more days left in Norway...
Tirsdag morgen letter jeg fra norsk jord, helt utrolig. Fy som dagene har løpt, hvor ble januar av? Føles ut som om det var nyttårsaften i forigår omtrent. 2009 startet med et brak mildt sagt, både med sine positive og negavtive ting. Nok tragiske ting for et helt år skjedde i løpet av de første 12 dagene... En borte, en annen savnet, to døde, flere ulykker, jeg og pappa ble påkjørt, Elixia måtte evakueres og en annen kveld med nok en ubehagelig episode som resulterte i at jeg måtte ringe politiet. Og det er bare deler av det.. Så da krysser vi fingrene å håper at resten av året blir uforglemmelig på en litt bedre måte! =) Merker at siden det er sent på natta, så går tankene på høygir og jeg taster desto mer. Det er så mye jeg vil skrive men alt jeg tenker på får meg bare inn på nye tanker igjen, så får prøve å begrense meg! Når jeg tenker tilbake på år 2008 strømmer det mange minner på.... Min første tattovering, Mi aventura en Costa Rica para dos meses ( mitt eventyr i Costa Rica i 2 mnd), sommerferien, høsten, osv.. Det var et bra år, men det kan bli bedre!


"Life is not measured by the numbers of breaths we take, but by the numbers of moments that take our breath away."Sitter her nå i senga mi, støl som bare rakkern og taster i vei for å poste et lite innlegg på bloggen før jeg kryper under dyna og inn i drømmeland. Hadde min siste vakt på Elixia i resepsjonen i kveld, veldig rart. Har jobbet der i over 5 år og de to siste årene har det vært mitt andre hjem. Jobber jeg ikke så trener jeg, og jeg elsker det! Blir deilig å ikke ha andre ting enn skole å fokusere på på Bali, men gleder meg til å komme hjem igjen til Elixia også. Nå har ting begynt å ordne seg for sommeren også.. Blitt bestemt at jeg skal læres opp som instruktør og kurses over sommern, og ha timer fra høsten av, så det blir morro!!=) Hovedsakelig Dance Aerobic, just dance osv men også Xycling. Så da blir det Dj Ina for full guffe rungende ut av xycling salen. Me like! Så med sydenturen til meg og Veline (som jeg vant!), ta lappen, flytte ut (endelig) og med instruktør kursene ved siden av ser det ut som jeg går en svært travel men vanvittig morsom sommer i vente. Jeg GLEDER meg!!!!:D

Har tenkt en del på skoler i det siste også for nærmer seg jo søknadsfrister om ikke så lenge. Kommer til å søke hovedsakelig i Oslo område men litt utenfor også. Søker Juss, Markedsføring og Salgsledelse og organisasjon og ledelse tror jeg... Mer om det senere, hodet er for kaos der til å klare å få det ned på papiret akkurat nå.. Men ser frem til å ta fatt på studiene hvertfall!

Dette ble sent men sånn er det når alle vil ha musikk av meg før jeg drar, så kan jo ikke si nei da;) I følge klokka er det nå 4,5 timer til jeg skal opp og ta fatt på min 6. treningsøkt denne uka. (6. ja..) På tide å slukke lampa, dra dyna over hodet og komme meg fortere enn lynet til drømmeland..

Soundtrack:
Jordan Pruitt- My reality
Ne-Yo- Better Today
Claude Kelly- Alone
Lindsay Lohan- Beautiful Life
Tami Chynn- Hyperventilating
August- I wish
Samantha Mumba- I gotta tell you (sleazesisters mix) - Finalesangen på Step, og helt konge å løpe til på mølla!


Sweet Dreams<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar