søndag 25. januar 2009

Capìtulo dos

Fått smaken på det her nå.....

Jeg sliter litt med å sove om dagen... mulig det er fordi jeg tenker så mye og har så mye å glede meg til, eller så har jeg rett og slett bare snudd døgnrytmen. Det gjorde jeg forsåvidt i det jeg gikk ut av ungdomsskolen og begynte å jobbe kveldsvakter på Elixa. Er jo så utrolig mye interessant man bare MÅ gjøre etter 22.3o om kvelden nå man kommer hjem fra jobb!!! Pakke treningsbaggen f.eks ( for da kan jeg jo sove 10 min lenger om morgenen!), se en episode av en eller annen sesong mens jeg taster i vei på på msn, laster musikk og såklart kikker innom facebook. Alt har blitt en rutine, og nå skal blogging inn i det også? jeg gidder ikke engang å prøve å snu den døgnrytmen nå, om 8 dager skal jeg reise til andre siden av jordkloden og da blir det jo annerledes uansett!





















Men over til noe annet, i kveld hadde vi avskjedsmiddag på Picasso for meg og Heidi med resepsjonsjentene på Elixia. Heidi reiser til Australia samtidig som jeg reiser til Bali neste uke, så var på sin plass å samle noen av våre herlige kollegaer til en middag. Det ble en nesten tre timer lang middag med dessert, masse latter og skravling. For en gjeng! Jeg kommer til å savne de jentene så sinnsykt mye når jeg reiser! Dere er så herlige alle sammen<3
Gleder meg til å komme hjem å le og skravle med dere til sommern!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar