lørdag 24. januar 2009

Capìtulo uno

Kapitel 1, here we go:
Fristelsen ble for stor, jeg måtta bare skaffe meg en blogg. Ikke at jeg egentlig skjønner hvorfor hele verden skal ha tilgang til hva som foregår i min verden, but still theres something about it. Blir på en måte en dagbok, bare i en litt annen og mer offentlig grad. Et møte mellom den gode gamle dagboken, piczo og myspace. Facebook har blir en helt egen verden som har kommet for å bli og jeg liker det. Blogging blir for meg å bruke tiden på en litt annen måte, putte tankene ned på "papiret" og rett og slett ha et sted å prate litt med seg selv og dele litt samtidig som man vet at andre leser det. Får håpe at jeg har noe interessant å komme med innimellom da, sånn for deres del...

Etter å ha lest andres blogginnlegg så er det på sin plass at jeg også som alle andre sier litt om hva jeg har bedrevet tiden med. Siste uken? svært lite. Var i Oslo på informasjonsmøte om Bali på tirsdag, ellers har jeg liggi rett ut med influensa. Har mistet en treningsuke (fader å..) og ikke gjort annet enn å sove, suse på pcn og se på The Hills (which I love btw) og C.S.I. Las Vegas. I dag var formen litt bedre så tok meg en tur opp til Heidi og skravlet litt, kikket på kjøkkeninnredning (hun skal pusse opp) og spiste hjembakte cookies. mmm<3 Ellers hadde jeg besøk av Veline og Pepsi max på kvelden så ble litt latter og film da også. Kos! Digg å se folk igjen etter å ha vært syk en uke! Har gått gjennom hele klesskapet mitt og begynt å pakke til jeg reiser.. Kun 9 hele dager igjen i Norge nå. SYKT!!!

Siden musikk er en ekstremt viktig del av livet mitt vil jeg prøve i alle blogg innlegg og legge ved det som er "soundtrackene" i livet mitt pr da.
Right now:
* Nathasa Bedingfield- Unwritten
* The Red Jumpsuit Apparatus- False Pretense (Fra den geniale filmen: "Never back down")
* Mary J. Blige- Be without you
* Tinchy Stryder ft. Tami Chynn & Sway- Take me back (official remix 2009)

Med C.S.I Las Vegas i bakgrunnet og pcn plassert på fanget i senga har jeg nå offisielt skrevet mitt første blogginnlegg.

Snakkes, Love Ina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar