søndag 25. januar 2009

Countdown!

Bali here we come!!!

Kun 8 hele dager igjen i Drammen nå, full
countdown på gang skal jeg love deg! Kjenner meg en smule stresset men det er jo typisk meg også da. Har faktisk skrevet huskelister, en over hva jeg må huske å kjøpe, en over alt jeg må huske å skrive opp og gjøre før jeg skal reise og en pakkeliste over hva jeg MÅ ha med. Jada jeg vet det; "Du og disse listene dine Ina" hører jeg dere sier, men men:p Skjer litt av hvert oppi toppen om dagen så greit å skrive huskeliste over småting ved siden av alle treningsøktene, jobbvakter, fikse negler, siste kafeturer med venninner, avskjedsmiddager osv.. Tight timeplan as always!

Men det skal sies at er det noe jeg gleder meg til så er det å dra til Bali med Stine! Gleder meg til flyturen i seg selv, vi to kommer til å ha det så sykt fett det vet jeg!!! Jeg kommer til å ha sixpack når jeg kommer hjem etter 3,5 mnd med Stine det er helt sikkert! Kommer til å trimme lattermusklene greit bra=) Hun er min egen stand up komiker og vi har det så utrolig konge gøy sammen! :D Gleder meg til å studere på Bali, møte masse nye folk og oppleve masse nye ting. Men mest av alt gleder jeg meg til å oppleve alt det her med deg Stine:) En god venninne å dele alle opplevelsene med gjør det bare så mye bedre (snakker av erfaring).
We are gonna have the time of our life!

Oh I almost forgot; Soundtracks:
* Kate Voegele- You can't break a broken heart
* Shane Ward- Melt the snow
( sånn tittel sett syntes jeg det godt kunne skjedd nå..makan til snøkaos..hmf, må jo labbe rundt i disse vinterskoa. Nei takke meg til, glad jeg snart får sommer!)
* Anberlin- Paperthin hymn
* Akon- Be with you

Peace out and goodnight!<3>




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar