søndag 1. februar 2009

Siste helg hjemme i Norge!

For en helg!

Som vanlig får jeg ikke sove på denne tiden av døgnet så benytter anledningen til å skrive litt. Det er nå natt til mandag, dvs at jeg har litt over et døgn igjen i Norge før jeg reiser. Sprøtt å tenke på! Sitter i senga med pcn på fanget og lar tankene komme ned på papiret, uka har gått i ett og jeg har ikke tall på hvor mange jeg har sagt hade til eller gitt en "siste" klem for nå...

Har hatt en helt fantastisk helg hvor jeg virkelig har brukt dagene godt! Lørdag kom Morfar og Bestemor på frokost/lunsj, noe som var kjempe koselig! Lørdag kveld
hadde jeg og Stine avskjedsvors med de nærmeste jentene hos Stine. Dette ble en utrolig vellykket kveld og jeg storkoste meg! Tusen takk til alle dere vakre jentene som gjorde denne kvelden bra<3>Søndag morgen våknet jeg og Anette med et brak av at Stine kom løpende inn på soverommet og ville skravle. Klokken var da rundt 9:p Etter å ha sløvet og skravlet litt var det på tide å gi Anette en stor og god hadeklem og komme seg av gårde på Intro Brunch i Hasseløy huset. For en gjeng og for en visjon, liker det!

Anders en kamerat av meg fra Ålesund var i Oslo i helgen og tok turen på Intro han også før vi dro vi hjem til meg og la oss rett ut på sofan med søstern og så "Never Back Down" på storskjerm, herlig herlig! Det ble taco til middag før han måtte dra tilbake til Oslo...Bra fyr det her ass, digger han! Resten av kvelden har jeg tilbrakt med hodet i kofferten, pakket skikkelig og fått orden på ting.. Benni kom innom en tur også:) Så har vært en absolutt vellykket helg fylt med masse gode venner akkurat slik som jeg liker det=)

I morgen er min siste dag i Norge, kjenner jeg nesten gruer meg litt.... Helt sykt mye sommerfugler nå. Men sånn skal det være, dette blir bra! Må det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar