mandag 2. februar 2009

Avreise om 3 timer..

Lier- Oslo- London- Hong Kong- Bali..
Da satt jeg her, ferdig pakket, alt klart, evig mange hade klemmer gitt, noen tårer felt og ellers er sommerfulgene på plass og forventningene til hva jeg har foran meg store! Kofferten veier akkurat 20 kg, klarer ikke pakke mindre! Sitter med en ubeskrivelig følelse akkurat nå... Aner ikke hva jeg har foran meg, men fy som jeg gleder meg! Blir en opplevelse utenom det vanlig det tviler jeg ikke på.. Dagen har gått med til pakke og ordne de siste tingene, lest en del om Bali på internett, og Veline, Maren, Heidi og Henriette har vært innom på besøk. Veldig koselig<3

Prøver å sove men får det ikke til, sett et par C.S.I episoder men er for spent til å bli trøtt... men skal prøve å få meg et par timers søvn før jeg må opp. Pappa kjører meg og Stine til gardemoen 04.45, flyet går 07.40 hvis ikke noe annet skjer i mellomtiden da..Skal mellomlande i London men der er det snøstorm nå og en del fly er kanselert..Men ordner seg, krysser fingrene for alt går som det skal!

Neste gang jeg skriver er jeg mest sannsynlig på Bali, helt vilt!!!!!!

Soundtracks:
Mary J. Blige- Be without you
James Morrison- When the pieces don't fit anymore
Ne-Yo- Better today
Marques Houston- Circles
Puff Daddy ft. Faith Hill- I'll be missing you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar