mandag 13. juli 2009

Ny uke, nye muligheter, nye utfordringer

I like it!

Nå ligger jeg i sengen min her med pcn på fanget og ser frem til en ny uke. Været er fortsatt en smule kjølig, himmelen lukket for sol, og jeg får rett og slett en liten følelse av høst. Ifølge filofaxen min (syntes det er så fancy ord a gitt), så har jeg omtrent fulle dager hele tiden, som vanlig. Men dere som kjenner meg godt vet jeg sjelden sitter på rompa og gjør ingenting.. Alltid mange baller i lufta på flere områder!... Så idag som jeg endelig har fri fra jobb skal jeg nyte dagen fullt ut! Skal på trening i kveld såklart ( et must), men før det skal jeg farge håret, rydde og ommøblere litt på rommet tenkte jeg OG blogge om hvordan du kan få deg spotify(enkelt), ny spilleliste osv.. Stay Tuned;)

Nyt dagen så lenge! Smil til en fremmed, hjelp en gammel dame over veien, og gjør noe koselig for kollegaene dine:)

Five times August- The Good life

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar