torsdag 1. mars 2012

Treningsmusikk!

Ingen god trening uten musikken som vekker motivasjonen i deg! Her er mine spillelister om dagen. Enjoy:)

Styrketrening
50 cent- Ready for war
Rihanna- Take that talk
Rise Against- Under the knife
DMX ft Machine Gun Kelly – I don´t care
Red Jumpsuit Apparatus – False pretense
Donkeyboy- Pull of the eye
Papa Roach- Last resort
One Direction – What makes you beautiful
Kelly Clarkson - What Doesn't Kill You (Stronger)
Nickleback- Next contestant
A-Lee- World so cold
Flo Rida feat. Ne-Yo- Gotta get ya
Chris Brown feat. Rihanna – Turn up the music
R.I.O- Miss sunshine
Akon ft. Steven Cooper – Bigger
Nicole Scherzinger – Don´t hold your breath
Don omar- Hasta qhe salga el sol
Juan Magan feat. Don Omar- No esta en moda
DJ Sammy- look for love
Nickelback- When We Stand Together


Kondisjonstrening
Danny Fernandez – Take me away
Jason Derulo – Breathing
Nayer featuring Mohombi & Pitbull – Suave(kiss me)
Bei Maejor – Fell in love on the dancefloor
Madonna ft. LMFAO – Give me all your love (official remix)
Inna- Hot(The real Booty babes remix)
Redd ft. Akon & Snoop Dogg - I'm Day Dreaming (David May Mix)
Filla- Kaleidoscopic 2011
Avicii – Levels
R.I.O- Like I love you
Far East Movement ft. Justin Bieber – Live my life
Mikkel Christiansen feat. F. Genius – Navy seals 2012
David Guetta ft. Niles Mason – Oh Yeah
LMFAO – One day
Remady feat. Manu L - The Way We Are (DJ Antoine vs Mad Mark Re Edit)
Tooji- Stay
Taio Cruz feat. Pitbull – There she goes
David Guetta ft. Nicky Minaj – Turn me on
R.I.O feat U-Jean – Turn this club around
R.J feat. Pitbull - U Know It Ain't Love
Rihanna- Where have you been
Flo Rida feat. Sia- Wild ones (David Guetta & Nicky Romero Remix)
Kelly Rowland- Down for whatever
Britney Spears-till the world ends (remix Alex Suarez)
Hardwell - Cobra (Official Energy Anthem 2012)
Wynter Gordon- Dirty Talk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar