onsdag 28. oktober 2009

Fight for this love!

Har gått en liten stund siden sist oppdatering, noe som skyldes at timeplanen min er way out of hand..KAOS! Men nå MÅ jeg bare få delt noen bra låter med dere, så gled dere,disse er digg!

Jeg har herved fått en ny favorittlåt, en som får hele meg til å smile bare jeg hører sangen. Hørte den for første gang på et utested i Edinburgh og utallige ganger på tv kanalen 4Music. Nå går den på repeat hos meg! Den utvalgte er:
Cheryl Cole- Fight for this love


Chipmunk-Oopsy daisy
Jay Sean ft. Sean Paul & Lil John- Do you remember
JLS- Everybody in love
Jan Wayne vs. Raindropz- Numb (Handz Up Edit)
Cheryl Cole- Stand up
The Black Eyed Peas- Meet me halfway
Peter Andre- Unconditional
Ashanti ft. Omarion & Chris Brown- Believe me
Rihanna- Russian Roulette
Akon ft.Ice Cube, R.Kelly, Juelz Santana & Jim Jones- Number 1 girl(remix)
Robbie Williams- Bodies
Akon ft. Feedo- Take it back
Brandy- Supreme
Alexandra Burke ft. Flo Rida- Bad Boys
The Saturdays- Forever is over
Tinchy Stryder- You're not alone
Calvin Harris- Flashback
N-Dubz- I need you
Alesha Dixon- To love again
Pitbull feat Akon - Shut it down

Hovedfavorittene er helt klart "fight for this love", "Do you remember" og "Believe me". Frøken Alexandra Burke har en diggbar låt hun også ikke minst!

Enjoy people!

XoXo
We gotta fight figh figh fight fight for this love..na na na na na..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar