søndag 27. september 2009

They did it again!


For et par uker siden slapp Donkeyboy nok en singel ut. Forventningene mine var noe lave ettersom at ny etablerte band sjelden har superhiter på løpende bånd sånn med en gang, men dæven- Jeg tok feil! Donkeyboy har gjort det IGJEN folkens! Låta Sometimes er allerede blitt en stor hit, en skikkelig feel good låt, hvor refrenget bare hamres inn i hodet og man tar seg selv i synge med og nynne på sangen resten av dagen. Den kan gjerne gå på repeat for min del!

Donkeyboy er første norske artist som har både første- og andreplass på topp 20 singellista i samme uke, forteller musikkekspert Jon Vidar Bergan fra Hokksund. Nå er de på samme liste som Beatles og Elvis Presley! Deres forrige hit låta Ambitions har tronet øverst på Vg lista topp 20 i lange tider, og blitt spilt landet rundt. Som Drammenser selv må jeg si jeg er svært stolt!! Union Scene i Drammen satser på stinn brakke når Drammensbandet spiller på hjemmebane om litt under 4 uker. Aldri har et lokalt band forhåndssolgt så mye billetter før en konsert på Union Scene. Donkeyboy er i ferd med å skrive enda mer historie – og denne gangen på hjemmebane. Denne konserten er det verdt å få med seg!

Sometimes
♫♪♫But sometimes, i need somebody, who can make me feel alright...la la la..

Ambitions

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar